Zapisz się na wyzwanie:

"12 kroków do zadowolonego klienta"

W ramach wyzwania weźmiesz udział w 3 webinarach i otrzymasz bezpłatne materiały PDF,
dzięki którym dowiesz się co zrobić, aby klienci byli zadowoleni ze współpracy z Tobą i polecali Twoje usługi dalej.
Wyzwanie odbędzie się w dniach 16-18 listopada.

Do startu wyzwania pozostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Co otrzymasz w ramach wyzwania:

3 bezpłatne webinary (16-18 listopada 2021 r.)

Podczas 3 webinarów przeprowadzimy Cię przez 12 najważniejszych kroków, które dzielą Cię od zadowolonego klienta. Każdego dnia odbędzie się wykład pokazujący skuteczną pracę w zawodzie dietetyka z zupełnie innej perspektywy.

Materiały PDF

Dzięki nim usystematyzujesz wiedzę zdobytą w trakcie webinarów i z łatwością wdrożysz w życie wskazówki, które poprawią Twój kontakt z klientem, jakość układanych jadłospisów oraz produktywność Twojej pracy. Pliki PDF będą dostępne wyłącznie dla osób zapisanych na wyzwanie.

Zniżkę na kurs zakup nowego kursu online

Osoby wyzwaniu jako pierwsze otrzymają informację o starcie sprzedaży nowego kursu online Układanie Jadłospisów i Obsługa Klienta dla Dietetyka. W tej edycji zaplanowałyśmy specjalną cenę premierową oraz dodatkową zniżkę dla pierwszych 100 klientów.

Harmonogram wyzwania:

  1. Co sprawia, że klient jest zadowolony ze współpracy a co sprawia, że klient odchodzi?

    16 listopada godz. 20:00 - prowadzi Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk

    Z tego webinaru dowiesz się w jaki sposób prowadzić rozmowę z pacjentem, aby zbudować z nim dobrą relację i wzajemne zaufanie. Im lepszy kontakt będziesz mieć z podopiecznym, tym większa szansa tego, że Wasza współpraca zakończy się osiągnięciem zamierzonego celu i poleceniem Twoich usług dalej. Opowiem Ci również o kilku powodach, dla których pacjenci rezygnują ze współpracy tak, abyś mógł_mogła ich uniknąć.

  2.  Przez żołądek do... zadowolonego klienta

    17 listopada, godz. 20:00 - prowadzi Viola Urban

    Z tego spotkania dowiesz się jakie pytania zadać podczas pierwszej konsultacji z nowym podopiecznym, aby poznać jego preferencje smakowe. Porozmawiamy również o tym jak przełożyć gust kulinarny klienta na racjonalną dietę. Zdradzę Ci największy game changer jadłospisów, które sprawia, że dieta jest realnie wdrażana w życie i przynosi rezultaty! Opowiem Ci także o tym jak zarządzać produktami w jadłospisie, aby zużywać wszystkie produkty i niczego nie marnować. 

  3. Zadowolony dietetyk = zadowolony klient

    18 listopada godz. 20:00 - prowadzi Justyna Świetlicka

    Z tej lekcji dowiesz się jak zadbać o siebie oraz swoje zasoby. Pomogę ci ustalić ceny i podpowiem co zrobić, żeby klienci nie czekali zbyt długo na jadłospisy. Na koniec dam ci kilka rad dotyczących prowadzenia social media, żeby twoi klienci byli zachwyceni twoimi usługami.

Prowadzące:

Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk

Magdalena Hajkiewicz

Psychodietetyczka, dietetyczka, wykładowczyni akademicka, twórczyni studiów podyplomowych z psychodietetyki w WSB, przyszła psycholożka zdrowia.

Autorka bloga wiem-co-jem.pl, CEO platformy kursowej akademia.wiem-co-jem.pl, na której w pół roku zgromadziła 8 480 studentów, autorka najpopularniejszego szkolenia z psychodietetyki w Polsce oraz twórczyni najpopularniejszego kursu z psychologii dla dietetyków.

Justyna Świetlicka

Justyna Świetlicka

Dietetyczka i autorka książki “Dieta to nie wszystko”. Twórczyni bloga oraz jednego z najpopularniejszych podcastów o zdrowym stylu życia w Polsce, który ma już ponad 1 100 000 pobrań.

Autorka e-booków z przepisami, e-booków z jadłospisami oraz Kompleksowego Kursu Odchudzania. Jej firma w pierwszym miesiącu działaności wygenerowała 24 000 zł zysku. Dzięki tworzeniu pasywnego dochodu może pracować 4 godziny dziennie. Zimę spędza zazwyczaj w ciepłych krajach.

Viola Urban

Właścicielka bloga www.OkiemDietetyka.pl, który od początku istnienia odwiedziło ponad 3 miliony unikalnych użytkowników.

Autorka 4 książek kulinarnych, które ukazały się na rynku nakładem ponad 40 000 egzemplarzy oraz kilkunastu ebooków z jadłospisami sezonowymi i inspirowanymi kuchniami świata. W pracy zawodowej łączy dietetykę, kulinaria, fotografię, dziennikarstwo i brand management w unikatowy miks kompetencji.

Dołącz do wyzwania

chevron-down