Przedsiebiorczy dietetyk 2.0. Na zdjęciu: Viola Urban, Magdalena Hajkiewicz, Justyna Świetlicka
Kurs online

Przedsiębiorczy 
Dietetyk

Pierwszy tak kompletny przewodnik po skutecznych narzędziach sprzedażowych i dobrych praktykach marketingowych dostosowany do realiów polskiej branży dietetycznej!
Kupuję kurs Przedsiębiorczy DietetykRaty Payu 0%

Pokażemy Ci jak zbudować dochodowy biznes w branży dietetycznej:

Kurs online Przedsiębiorczy dietetyk 2.0 został stworzony dla dietetyków i specjalistów z branży promocji zdrowia, którzy:

mają ogromną pasję do swojej pracy, ale nie potrafią się skutecznie promować
chcą pomagać większej ilości osób i zarabiać lepiej, ale jednocześnie mieć czas dla swoich bliskich i energię na realizację swoich zainteresowań
pragną budować silną markę osobistą (nawet, jeśli nie wiedzą jak zacząć)
mają pomysły na swoje produkty i usługi, ale nie wiedzą jak je wycenić i sprzedać
obecnie pracują głównie stacjonarnie, ale chcą komunikować się z podopiecznymi z dowolnego miejsca na Ziemi utrzymując wysoką jakość
chcą w końcu zbudować dochód pasywny
Magdalena Hajkiewicz
W ramach kursu zebrałyśmy najskuteczniejsze, przetestowane na sobie techniki budowania marki osobistej, sprzedaży i marketingu.
Pozwolą Ci one prowadzić biznes dietetyczny na własnych zasadach, docierać do wymarzonych klientów i zarabiać satysfakcjonujące pieniądze!

Nasz kurs online pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji
i zarabiać więcej robiąc rzeczy, w których jesteś dobry nawet, jeśli teraz:

Poświęcasz mnóstwo czasu na pisanie postów i artykułów, ale docierają one do bardzo małej grupy i nie przynoszą Ci nowych klientów,
Czujesz, że nie masz charyzmy ani siły przebicia i wydaje Ci się, że nie ma już dla Ciebie miejsca na rynku dietetycznym,
Twoi pacjenci notorycznie odwołują umówione wizyty, a Ty tracisz czas oraz pieniądze oraz pewność siebie,
Masz wrażenie, że pracujesz 7 dni w tygodniu bez prawdziwego urlopu i nie wyobrażasz sobie jak można pracować mniej nie tracąc tym samym dotychczasowego poziomu zarobków,
Co miesiąc martwisz się czy trafi do Ciebie odpowiednia liczba pacjentów i czy wystarczy Ci na opłacenie wszystkich rachunków.
Na obrazku: osoba zastanawiająca się
Magdalena Hajkiewicz
Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość!
W końcu możesz zmienić sposób pracy, który Cię wypala i ogranicza na taki, który przynosi prawdziwą satysfakcję i godne pieniądze.
Kupuję kurs "Przedsiębiorczy dietetyk 2.0"

Jeśli masz gotowość, aby coś zmienić, bo masz już dość:

pracy po godzinach, bolących pleców i zmęczonych od komputera oczu,
klientów, którzy Cię nie szanują i narzekają na wysokie ceny usług,
braku stabilności finansowej i świadomości, że jeśli Ty nie pracujesz, to Twój biznes nie zarabia, a wręcz przynosi straty,
monotonii pracy indywidualnej i uwiązania w jednym miejscu pracy,
zaniżania cen swoich usług w obawie przed utratą klientów...
Przedsiębiorczy dietetyk

...to jesteś w odpowiednim miejscu,
bo mamy dla Ciebie rozwiązanie,
dzięki któremu:

Przedsiębiorczy dietetyk
dowiesz się jak budować silną markę osobistą, która sama sprzedaje,
nauczysz się wyceniać swoje produkty i usługi oraz komunikować ich wartość,
poznasz skuteczne narzędzia i strategie sprzedażowe,
dowiesz się jak zbudować zaangażowaną społeczność,
nauczysz się docierać do wymarzonych klientów,
poznasz techniki oraz narzędzia, dzięki którym
zbudujesz wizerunek eksperta,

Być może teraz kwestionujesz swoje możliwości i wciąż Ci się wydaje, że:

w Internecie wszystko już zostało powiedziane i nie przekażesz czytelnikom niczego nowego...
rynek jest zbyt mocno wysycony, aby się przebić ze swoimi produktami...
to nie jest dobry czas na rozwój osobisty i inwestycję, bo czeka nas kryzys...
korzystanie z narzędzi marketingowych jest dla Ciebie zbyt skomplikowane i nie masz na to teraz pieniędzy…
takie działania wymagają skomplikowanej wiedzy technicznej i nigdy nie poradzisz sobie z działalnością w Internecie...
nie masz charyzmy i siły przebicia do działania w mediach społecznościowych
wydawanie książek, ebooków lub tworzenie kursów jest zarezerwowane tylko dla wybranych specjalistów…

Pomimo wszystkich tych wątpliwościi frustracji, zatrzymaj się na chwilę!

Przecież istnieją rozwiązania, które pozwolą Ci:

pracować mniej, a zarabiać więcej,
efektywnie komunikować się z szerszym gronem odbiorców,
dywersyfikować źródło dochodów i stworzyć poduszkę finansową,
część, a może nawet całość Twojej pracy wykonywać zdalnie,
...a nawet wydać swój pierwszy ebook, kurs lub własną książkę i spełnić marzenia, które do tej pory wydawały Ci się mało realne!
Przedsiębiorczy dietetyk

Każda z nas na początku nie wierzyła, że to możliwe, a jednak to wszystko zrobiłyśmy.

Teraz tą wiedzą chcemy podzielić się z Tobą, bo wiemy, że prowadzenie dochodowego biznesu to umiejętność, której możesz się nauczyć.
Kupuję kurs "Przedsiębiorczy dietetyk 2.0"

Właśnie teraz masz okazję, żeby odzyskać kontrolę nad swoim:

Czas
Czasem
Budżet
Budżetem
Wizerunek
Wizerunkiem

Sprawdź, co mówilipoprzedni uczestnicy naszego kursu:

Opinia o kursie Przedsiębiorczy dietetyk. Treść opinii:Opinia o kursie Przedsiębiorczy dietetyk. Treść opinii:Opinia o kursie Przedsiębiorczy dietetyk. Treść opinii:Opinia do kursuOpinia do kursu

Nasz kurs gwarantuje Ci, że:

zdobędziesz praktyczną wiedzę marketingową i sprzedażową dostosowaną do warunków polskiej branży dietetycznej
unikniesz błędów, które my same popełniłyśmy na swojej drodze
poznasz wyselekcjonowane techniki, które pozwalają na efektywną sprzedaż
uzyskasz skoncentrowaną dawkę wiedzy, którą zbierałyśmy czytając niezliczoną ilość książek, uczestnicząc w wielu płatnych szkoleniach i kursach oraz przez ostatnie 8 lat praktycznego działania w polskiej dietetyce online
Justyna Świetlicka

Ten kurs to kompletne narzędzie, które z fazy chaotycznych działań marketingowych umożliwi Ci przejście do etapu przemyślanej strategii, która pozwala na realizację celów.

Sprawdź co znajduje się
w poszczególnych wersjach kursu:

Wersja Basic
Moduł 1

Marka osobista

Prowadząca: Justyna Świetlicka
Data dodania modułu: 8.07.2022
Justyna Świetlicka
Jak zbudować markę osobistą, która przyciąga idealnych klientów,
Jak budować pozycję eksperta w Internecie
Budowanie biznesu opartego na marce osobistej - plusy i minusy
Analiza silnych marek osobistych z branży dietetycznej
Krótki warsztat pisania BIO i opisu Twojej marki
Moduł 2

Zarabianie na swoich zasadach

Prowadząca: Justyna Świetlicka
Data dodania modułu: 8.07.2022
Justyna Świetlicka
Jak nauczyć się wyznaczać cele oraz priorytety,
Jak dopasować model biznesowy do siebie,
Jak znaleźć pomysł na produkt / ofertę dopasowaną do ciebie
Sprawdź czy da się na tym zarobić (testowanie pomysłu)
Jak osiągnąć równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
Moduł 3

Twój idealny klient

Prowadząca: Magdalena Hajkiewicz
Data dodania modułu: 8.07.2022
Magdalena Hajkiewicz
Co tracisz, jeśli nie znasz swojego idealnego klienta
Co Cię powstrzymuje przed przyciąganiem idealnych klientów
Jak zdefiniować idealnego klienta
Kim jest Twój klient, jakie ma cele i problemy
Jak możesz rozwiązać problemy swoich klientów
Moduł 4

Twoje miejsce w sieci BASIC

(strona www, Instagram, Facebook, Mailing)
Prowadzące: Magdalena Hajkiewicz, Justyna Świetlicka, Viola Urban
Data dodania modułu: 15.07.2022
Prowadzące: Magdalena Hajkiewicz, Viola Urban, Justyna Świetlicka
Blog / strona wizytówka
Od czego zacząć pracę ze stroną internetową i blogiem: określenie celu, wizji i strategii
Elementy, które warto mieć na stronie internetowej
Strona www i blog w różnych wariantach cenowych
Przydatne pluginy i wtyczki
O czym pisać, aby przyciągać swoich potencjalnych klientów
Jak napisać przyjazny dla czytelnika tekst w kilku krokach
Zarządzanie biblioteką treści na wordpress.
Instagram
Jak zdobywać pierwszych odbiorców i jak sprawić, żeby u nas zostali na dłużej
Stwórz BIO, które zwiększy szansę na zdobywanie obserwatorów
Pierwsze posty - co wrzucać na Instagram
Poznaj algorytm i uniknij “obcinania” zasięgów
Jak pisać posty, które wzbudzają zaangażowanie
Ogarnij statystyki i dowiedz się, co warto analizować
Największe błędy na Instastories
Podstawy tworzenia rolek
Facebook
Do kogo można trafić przez stronę na Facebooku i czy warto na nim być?
Co można zyskać poprzez obecność na Facebooku?
Jak tworzyć zaangażowaną społeczność w grupach Facebookowych
Strategie działania na Facebooku, które zwiększają zasięgi i pozwalają trafiać do klientów (transmisje live, reklamy, udzielanie się na innych grupach, content creator itp.)
Jak wykorzystać Facebooka jako źródło niekończących się pomysłów na treści,
Mailing
Jak zbierać adresy email i po co to robić
Jaki system do wysyłania newslettera wybrać i jak go skonfigurować
Jak skutecznie budować listę mailingową
Co i jak często wysyłać w newsletterze
Wysyłka pierwszego maila krok po kroku
Moduł 5

Zacznij bez zbędnych kosztów

Prowadząca: Viola Urban
Data dodania modułu: 22.07.2022
Viola Urban
Od czego zacząć, prowadzenie własnego biznesu
Jak odróżnić inwestycję od przepalania budżetu
Koszty prowadzenia działalności dietetycznej (offline vs online)
Co warto robić samodzielnie, a co lepiej oddelegować (i kiedy)
Zasięg organiczny vs. reklama płatna - co się bardziej opłaca
Jak zbudować darmowy dział marketingu dla Twojej marki
Na czym nie warto oszczędzać (nigdy!)
Bonusowe webinary

Twoja pierwsza kampania sprzedażowa

Data dodania: 04.07.2022
Webinar: Co składa się na kampanię sprzedażową?
Webinar: Najczęstsze błędy kampanii sprzedażowej
Webinar: Etapy skutecznej kampanii sprzedażowej
Webinar: Jak przestać bać się sprzedaży?
Wersja Premium
(wersja PREMIUM zawiera również wersję BASIC)
Moduł 6

Fotografia Kulinarna

Prowadząca: Viola Urban
Data dodania modułu: 22.07.2022
Viola Urban
Jak robić poprawne zdjęcia kulinarne - złote zasady
Podstawy stylizacji talerza - proste triki do zastosowania od razu
Fotografia mobilna vs. profesjonalny sprzęt - różnice i podobieństwa
Obróbka zdjęć na komputerze i telefonie
Stylizacja zdjęć i obróbka dopasowana do grupy docelowej
Moduł 7

Twoje miejsce w sieci PREMIUM

(strona www, Facebook, Instagram, Podcast, Mailing)
Prowadzące: Magdalena Hajkiewicz, Justyna Świetlicka, Viola Urban
Data dodania modułu: 29.07.2022
Prowadzące: Magdalena Hajkiewicz, Viola Urban, Justyna Świetlicka
Blog (wersja zaawansowana)
Co lubi algorytm Google i użytkownicy blogów?
Jak pisać i formatować teksty, aby miały szansę na dobre wypozycjonowanie
Google Analytics i inne narzędzia do testowania stron
Przydatne pluginy i wigdety na Wordpressa
Jak skutecznie zbierać followersów i subskrybentów newslettera na stronie internetowej i blogu
Przepływ ruchu między stroną internetową a Social Media
Prawny aspekt prowadzenia bloga (cookies, polityka prywatności, prawa autorskie i wpisy sponsorowane)
Facebook
Wykorzystanie Facebooka do sprzedaży
Podstawy reklam na Facebooku,
Jak ustawić pierwszą kampanię reklamową,
Jak analizować przebieg kampanii i dostosowywać budżet
Instagram
Jak zbudować zaangażowaną społeczność
Sposoby na aktywowanie naszych odbiorców
Jak tworzyć Instastory, które ludzie będą chcieli oglądać
Jak zachęcać innych do udostępniania naszego profilu
Monetyzowanie Instagrama - współprace z markami i sprzedaż własnych produktów
Podcast
Jak stworzyć własny podcast bez wydawania pieniędzy
Jak wybrać sprzęt do nagrywania podcastu
Nagrywanie i montaż podcastu krok po kroku
Jak nagrywać podcast zdalnie
Gdzie wrzucić podcast, żeby znalazł się na spotify i w aplikacjach do słuchania podcastów?
Monetyzowanie podcastu - współprace z markami i sprzedaż własnych produktów
Mailing
Jak powiększać listę mailingową
Jak sprawić, żeby czytelnicy otwierali nasze maile i klikali w linki
Jak przeprowadzić kampanię sprzedażową wykorzystując mailing
Monetyzowanie listy mailingowej - współprace z markami i sprzedaż własnych produktów
Moduł 8

Copywriting

Prowadzące: Magdalena Hajkiewicz, Justyna Świetlicka, Viola Urban
Data dodania modułu: 5.08.2022
Prowadzące: Magdalena Hajkiewicz, Viola Urban, Justyna Świetlicka
Jak tworzyć teksty na strony internetowe oraz sprzedażowe
Jak pisać posty sprzedażowe na social media oraz do reklam
Jak pisać wartościowe teksty na bloga, które mają szansę się wypozycjonować
Jak pisać teksty dla klientów zewnętrznych
Jak tworzyć maile ofertowe dla firmy, aby traktowały Cię partnersko
Jak pisać skuteczne maile w kampaniach sprzedażowych
Moduł 9

Produkty i usługi

Prowadzące: Magdalena Hajkiewicz, Justyna Świetlicka, Viola Urban
Data dodania modułu: 31.08.2022
Prowadzące: Magdalena Hajkiewicz, Viola Urban, Justyna Świetlicka
Badanie rynku i analiza potrzeb klientów
Cele badania rynku i analizy konkurencji
Jak stworzyć dobrą ankietę i komu dać ją do wypełnienia
Indywidualna rozmowa z idealnym klientem (reprezentant)
Łącznie swoich mocnych stron z wynikami badania
Przedsprzedaż w modelu MVP i inne metody testowania pomysłów
Produkty i usługi dla firm
Różne sposoby zarabiania jako dietetyk w systemie B2B
Jak rozmawiać z firmami na partnerskiej stopie?
Tworzenie zakładki współpraca na stronie internetowej
Jak stworzyć biznesową wizytówkę na Linkedin
Jak przeprowadzić skuteczne negocjacje
Wycenianie produktów i usług dla firm
Jak stworzyć skuteczną ofertę dla biznesu
BONUS - przykładowa oferta dla firm w PDF
Produkty i usługi dla klientów indywidualnych
Konsultacje indywidualne - jak je sprzedawać językiem korzyści
Budowanie sprawnego procesu obsługi klienta online
Skuteczne sposoby na przyspieszenie pracy bez utraty jakości
Jak stworzyć regulamin i kontrakt dla usługi indywidualnej
Wycena usług dla klientów indywidualnych
Kursy online i szkolenia
Kto i po co kupuje kursy online
Jak stworzyć DOBRY kurs online
Jak wydać kurs online w 3 opcjach cenowych
Jak wycenić kurs online
Jak skutecznie sprzedać kurs online
Etapy kampanii sprzedażowej kursu online, która przyniosła mi 150 tys.
Skalowanie biznesu i dochód pasywny - ebooki i jadłospisy
Jak wydać swój pierwszy ebook
Gdzie sprzedawać swoje produkty elektroniczne
Ile kosztuje wydanie ebooka i książki papierowej
Tworzenie i sprzedaż jadłospisów do sklepu
Wycena własnych produktów
Moduł 10

Marketing i sprzedaż

Prowadzące: Magdalena Hajkiewicz, Justyna Świetlicka, Viola Urban
Data dodania modułu: 31.08.2022
Prowadzące: Magdalena Hajkiewicz, Viola Urban, Justyna Świetlicka
Marketing
Psychologia sprzedaży i marketingu
Od obserwatora do klienta
Budowanie strategii cenowej dla swojego biznesu
Marketing treści / wartości, czyli ile dawać za darmo
Zbieranie opinii (jak zbierać + kwestie prawne)
Sprzedaż
Jak przestać się bać sprzedaży
Strategie skutecznej sprzedaży
Różne modele sprzedaży (wieczna promocja, przedsprzedaż, schodki cenowe, turbo wyprzedaż)
Jak wykorzystać Upsell oraz downsell
Sprzedaż z wykorzystaniem webinaru / wyzwania / lead magnetu
Rozwiązania techniczne, które zwiększają sprzedaż
Przykładowy harmonogram kampanii sprzedażowej
Reguły skutecznej komunikacji i budowania relacji
Dostosowywanie języka komunikacji do grupy docelowej
Jak odstraszyć klientów, których nie chcemy?
Dobór medium do celu, który chcemy osiągnąć
Jak sprawić, aby klienci walczyli o Ciebie, zamiast Ty o nich?
Reguły wpływu społecznego i inne metody perswazji
Jak zbudować sieć kontaktów w internecie?
Jak skutecznie zdobywać opinie od swoich klientów?
Moduł 11

Branding

Prowadząca: Adrianna Hirsz
Data dodania modułu: 31.08.2022
Adrianna Hirsz
Planowanie spójnej komunikacji wizualnej
Podstawy tworzenia grafik i materiałów reklamowych
Podstawy psychologii kolorów
Jak wyróżnić się na tle innych dietetyków za pomocą brandingu

Ten kurs JEST dla Ciebie, jeśli:

czujesz, że to dobry moment na wypracowanie marki osobistej
chcesz zbudować stabilny biznes oparty na wartościach
chcesz zmienić system swojej pracy na bardziej efektywny
potrzebujesz poznać i zrozumieć narzędzia marketingowe
chcesz się nauczyć efektywnie sprzedawać swoje produkty i usługi
potrzebujesz większej różnorodności pracy i swobody działania

Ten kurs NIE JEST dla Ciebie, jeśli:

uważasz, że jest dobrze tak jak jest i nie chcesz niczego zmieniać
nie masz zamiaru wykorzystać w praktyce wiedzy z kursu
masz zamiar pracować i promować się wyłącznie poza Internetem
skupiasz się na problemach i przeszkodach zamiast na szukaniu rozwiązań
wolisz uczyć się wszystkiego samodzielnie
Wybierz pakiet
Raty Payu 0%
Sprawdź również kursy w pakiecie

Więcej opinii:

"Kupiłam kurs w wersji BASIC trochę przypadkiem w chwili, gdy nie wiedziałam co ze mną zawodowo będzie. Po obejrzeniu wszystkich części i postawieniu bloga czułam niedosyt, więc wersje PREMIUM kupiłam już świadomie, wiedząc, że dzięki Waszej wiedzy będę mogła rozwijać swoją markę osobistą i rozwijać biznes. Materiał zawarty w kursie jest ogromny i prowadzi za rękę. Dzięki Waszemu kursowi zaczęłam tworzyć swoje social media i bloga wiedząc na co szczególnie Muszę zwracać uwagę. :)"

Agnieszka Cuch
Dietetyk
Agnieszka Cuch

Przestałam się bać działania w social mediach, zaczęłam reklamować swój lead magnet, zaczęłam budować grupę subskrybentów i tworzyć newsletter Kurs pozytywnie mnie zaskoczył dużą dawką praktycznej wiedzy, już bardzo dużo się dzięki niemu nauczyłam, mimo, że jeszcze nie przerobiłam całego. Każda z Was ma taki sposób mówienia, że chce się tego słuchać, co dodatkowo bardzo ułatwia odbiór kursu. Naprawdę fajne i wartościowe źródło wiedzy 🙂

Magdalena Handzlik
Dietetyk
Magdalena Handzlik

Jestem bardzo zadowolona, że wzięłam udział w tym kursie. Korzystałam już z innych szkoleń biznesowych, ale tutaj podoba mi się to, że dotyczy on tylko branży dietetycznej. Uzyskałam niezbędną wiedzę jak krok po kroku budować swoją markę osobistą i jak sprzedawać. W kursie same konkrety. Karty pracy są bardzo przydatne. Niestety nie przerobiłam jeszcze wszystkich lekcji, ale treści są ułożone w taki sposób, że można przejść od razu do tego co konkretnie na ten moment jest potrzebne i to jest bardzo fajne. Dziękuję za ten kurs!

Katarzyna Marszałek
Dietetyk
Katarzyna Marszałek

Kurs dał mi "kopa" do działania, pokazał jak realnie zacząć i jakich błędów nie popełniać. Poczułam się pewniejsza siebie wiedząc, że u Was także początki nie były proste i trzeba być cierpliwym w oczekiwaniu na efekty. Dużo praktycznej wiedzy, o której nikt głośno nie mówi - konkrety, a nie lanie wody :). Mimo, że na moją studencką kieszeń był to spory wydatek to nie żałuję, żadnej wydanej złotówki

Agata Szewczuk
Dietetyk
Agata Szewczuk

Uważam, ze kurs jest super! Bardzo dużo wiedzy i każdy znajdzie coś dla siebie. Suza zaleta premium jest dożywotni dostęp, bo można wracać do treści, a te na które nie jesteśmy gotowi zostawić na później. Oprócz tego, że zaczęłam realnie działać, to dzięki tym działaniom odkryłam, co naprawdę mnie fascynuje. Znalazłam swoją niszę i odpowiadam na jej problemy, co bezpośrednio przedkłada się na zarobki, ale też (i jak dla mnie to była główna zaleta) ten kurs przełożył się na zmianę myślenia. Pozbyłam się obawy, że wszyscy to moja konkurencja i odżyłam! Nie boję się, że ktoś mi zagraża, a to pomaga mi w budowaniu kontaktów, które nieraz bardzo mi pomogły, nie tylko w kwestiach zawodowych, ale też prywatnych. Bardzo mi się pozmieniało w głowie, a to między innymi dzięki Wam 🙂

Wszystkim polecam Wasz kurs i uważam, że jest naprawdę niesamowity, o ile ktoś nie liczy, że samo jego kupno coś załatwi.Ja już powolutku kończę moduły, ale nie raz do nich wracam i na każdym etapie coś innego do mnie dochodzi, także to jest niekończąca się inspiracja 🙂

Kinga Wittenbeck
Dietetyk
Kinga wittenbeck

Wszystkie webinary są niezwykle wartościowe i bogate w wiedzę przeszłam kurs w całości a i tak Was nadal oglądam a dla wszystkich zastanawiających się nad zakupem - zamiast zastanawiać się czy warto, spisujcie Wasze pomysły i działania, które chcecie udoskonalić, kurs na pewno Wam w tym pomoże i da o wiele więcej niż oczekujecie

Sylwia Maksym
Dietetyczka
Sylwia Maksym

Dziewczyny! Magdalena Hajkiewicz - Mielniczuk Justyna Świetlicka, Viola Urban Robicie kawał dobrej roboty! Bardzo pomogły mi wszystkie wasze wskazówki Zdjęcia robię lepsze, jestem pewniejsza siebie i zaczynam ogarniać Instagrama A Wczoraj dla prima aprilisowego żartu wrzuciłam info o webinarze który poprowadzę (poruszane tematy...sami zobaczcie , zwłaszcza ostatni) Ludzie nie czytają do końca postów! Miałam sporo lajków, udostępnień i co....finalnie zrealizowałam pierwszy w życiu live Pozyskałam nowych odbiorców. Było super! Prima aprilis zrobiłam chyba sama sobie A Jeszcze raz wielkie dzięki Dziewczyny!

Kasia Popielawska

Przerobiłam kilka szkoleń/ebooków od topowych polskich trenerek biznesu, dotyczących Instagrama, budowania biznesu on-line, social mediów. Ale dopiero u Was to wszystko jest opisane w prosty sposób, bez dorabiania niepotrzebnej ideologii i krok po kroku co i jak robić, z dużą liczbą przykładów. Tak, że od razu wiadomo jakie kroki wykonać, po co i jaki to ma dać efekt. A to dopiero początek Justyna, Wiola, to jest mega robota! Czekam jeszcze na to, co przygotowała Magda

Liza Wójtowicz
Dietetyczka
Liza Wójtowicz

Na pewno bardzo chciałbym podziękować wam dziewczyny za sporą dawkę wiedzy i waszego poglądu na biznes i czym się kierujecie ja też bardzo kieruje się wartościami w życiu plus daje je w swój biznes. Dostałam od Was ogromnie dużo wiedzy bardzo przydatnej plus ja wdrążyłam do swoich działań i teraz widzę co działa a co nie działa. I nauczyłam się też ze trzeba mieć jakąś strategie plus nie poddawać się tylko działać. I dziękuje tutaj też całej grupie bo od Was tez biorę sporą dawkę wiedzy

Sonia Staroszyńska

Jesteście wszystkie świetne kurs, podcast, a teraz jeszcze kolejne projekty już nie mogę się doczekać kolejnych owoców Waszej współpracy, brakowało takiego super teamu w branży MEGA!

@klaudiaaskladanowska

Uwielbiam was dziewczyny! To dzięki Waszemu kursowi zdobyłam nie tylko masę praktycznej wiedzy, ale też większą pewność siebie i odwagę do działania. Nie jestem dietetykiem, ale zarówno kurs jak i pozostałe darmowe materiały dziewczyn poleciłabym w ciemno każdemu internetowemu twórcy!

Anita Słodziej

W mgnieniu oka, przerabiając ledwie 10% kursu wypuściłem dwa produkty i stwierdziłem, że mimo faktu, że nie były idealne, to dały mi dużo doświadczenia i poglądu na cała sytuacje + zbudowały większą wiarę w swoje możliwości i to, że nasze (negatywne np, że komuś coś wciskamy) wyobrażenia nie pokrywają się ani trochę z rzeczywistością. To wszystko po skrawku kursu. Boję się co się stanie jak przerobię cały kurs i zaimplementuje wszystkie strategie w życie. Na koniec powiem tak - jeżeli przerobi się cały kurs i zacznie działać wedle Waszych wskazówek to można poważnie robić wielkie rzeczy, nie tylko pod kątem sprzedażowym.Jak dla mnie najlepsza (i lepszej pewnie nie będzie) inwestycja w ostatnich latach.

Jakub Chwiłkowski

Zakup kursu to była jedna z lepszych decyzji na początku mojej kariery - zarówno w dietetycznej jak i przede wszystkim w social media Kurs usystematyzował mi wiedzę i upewnił mnie, że jestem w stanie zacząć prężnie się rozwijać w Internecie. Jeśli ktoś się zastanawia czy warto to myślę, że nie ma innej odpowiedzi niż tak.

Bartłomiej Włodarczyk

Kurs Przedsiębiorczy Dietetyk w doskonały sposób pokazuje jak przedstawiać korzyści dla pacjentów, jak zbudować krok po kroku swoje miejsce w sieci bez konieczności wydawania dużych pieniędzy na swoją pierwszą stronę internetową. Jestem doskonałym przykładem na to, że dzięki kursowi Przedsiębiorczy Dietetyk można zdobywać pierwsze pacjentki.

Milena Frątczak

Kurs poprowadzą dla Ciebie:

Viola Urban - właścicielka bloga www.OkiemDietetyka.pl, który od początku istnienia odwiedziło ponad 2 miliony użytkowników, autorka 3 książek kulinarnych “Poranne Inspiracje”, “Dieta na Wynos” oraz “Czas na obiad”, które ukazały się na rynku w ilości ponad 30 000 egzemplarzy. Koordynatorka pierwszych edycji konferencji See Bloggers i Marketing Day z bogatym doświadczeniem w branży marketingowej.
Viola Urban
Justyna Świetlicka
Justyna Świetlicka – autorka bloga owsiana.pl, książki “Dieta to nie wszystko” wydanej w modelu self publishing. Twórczyni e-booków z przepisami, które sprzedała w ponad 2000 egzemplarzy. Justyna w pierwszym miesiącu działalności swojej firmy wygenerowała 24 000 zł zysku. Dzięki tworzeniu pasywnego dochodu może pracować 4 godziny dziennie.
Magdalena Hajkiewicz - autorka bloga wiem-co-jem.pl, CEO platformy kursowej akademia.wiem-co-jem.pl, na której w pół roku zgromadziła 1200 studentów, autorka szkolenia “Psychodietetyka w praktyce”, które ukończyło prawie 1000 osób w całej Polsce oraz twórczyni silnej, eksperckiej marki osobistej, dzięki której występuje w mediach i licznych konferencjach.
Magdalena Hajkiewicz

FAQ

A co, jeśli kurs nie spełni moich oczekiwań?

Dajemy Ci gwarancję tego, że po przerobieniu całego kursu będziesz mieć wiedzę do tego, aby wynieść swój biznes na wyższy poziom. Jeśli wdrożysz tę wiedzę w życie, z pewnością pomoże Ci ona pozyskać nowych klientów i poprawić swój wizerunek w sieci. Nie dajemy gwarancji sukcesu, bo sukces zależy od tego jak wiele z tych informacji wcielisz w życieGwarantujemy praktyczną wiedzę i wsparcie merytoryczne na zamkniętej grupie. Reszta zależy od Ciebie. Działaj 🙂

Jeśli jednak przerobisz wszystkie materiały kursowe, wykonasz ćwiczenia i obejrzysz wszystkie nagrania, a mimo tego nie zauważysz zmiany - prześlij do nas wypełnione ćwiczenia, a my zwrócimy Ci pieniądze.

Dlaczego to tyle kosztuje?

Kurs Online Przedsiębiorczy Dietetyk to całe nasze biznesowe know how zebrane w przyjaznej dla użytkownika formie lekcji z prezentacją multimedialną. Zebranie tej wiedzy zajęło nam mnóstwo czasu. Jesteśmy przekonane, że ten kurs to narzędzie, które pozwoli Wam zarabiać więcej pracując mniej i przyjemniej. To inwestycja, która szybko się zwróci i to z dużą nawiązką. Jak tylko zaczniesz działać przekonasz się jak szybko wydane na ten kurs pieniądze wrócą do Ciebie z nawiązką. Nie popełniaj błędów, które my już przerobiłyśmy.

W jaki sposób mogę otrzymać fakturę?

Aby otrzymać fakturę należy przy zamówieniu zaznaczyć opcję "chcę otrzymać fakturę" i wypełnić pola, które się pojawią. Po opłaceniu zamówienia faktura zostanie wysłana na maila, którego podano w zamówieniu.

Czy otrzymam imienny certyfikat?

Tak. Aby otrzymać certyfikat należy przy każdej lekcji oznaczyć ją jako "Ukończona" przycisk do zaznaczenia tej opcji znajduje się w prawym górnym rogu. Gdy certyfikat zostanie wygenerowany będziesz mógł/mogła go pobrać w panelu "Certyfikaty"

Czy mogę kupić jeden kurs dla mnie i koleżanki?

Zgodnie z regulaminem, zakup kursu upoważnia wyłącznie jedną osobę do logowania się na platformę kursową, otrzymania dostępu do grupy i otrzymania certyfikatu. Udostępnianie hasła i loginu osobom trzecim jest wykroczeniem, którego nie będziemy tolerować. Nie kradnij naszej pracy i bądź fair. Jeśli potrzebujesz kursu dla siebie i swoich pracowników, napisz maila na adres kontakt@dietetycznekursy.pl - stworzymy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Czy mogę obejrzeć kurs tylko raz?

Wszystkie materiały dostępne na platformie będą dostępne dla Ciebie przez rok od daty zakupienia kursu (w pakiecie BASIC) oraz dożywotnio (w pakiecie PREMIUM). Możesz je obejrzeć tyle razy, ile tego potrzebujesz. Dostęp do zamkniętej grupy tematycznej będziesz mieć już na zawsze.

Gdzie odbywają się lekcje?

Lekcje będą odbywać się na platformie kursowej. Instrukcję logowania dostaniesz w wiadomości z potwierdzeniem zakupu. Dostęp do nagrań będzie szyfrowany Twoim adresem mailowym oraz wygenerowanym samodzielnie hasłem. Jeśli wybierzesz pakiet PREMIUM, w mailu potwierdzającym zakup, otrzymasz też hasło do zamkniętej grupy mentoringowej, w której będziemy prowadzić webinary na żywo.

Kiedy otrzymam wszystkie materiały?

Tuż po dokonaniu zakupu dostaniesz dostęp do platformy kursowej, na której będą już na Ciebie czekać wszystkie nagrania kursu online.

Dla kogo jest wersja basic, a dla kogo premium?

Pakiet BASIC przygotowałyśmy z myślą o osobach, które stawiają pierwsze kroki w działaniach marketingowych online. Moduły z tej wersji kursu poświęcone są podstawowym zagadnieniom związanym z mentalnością przedsiębiorcy, profilowaniem swojego klienta i używaniu podstawowych narzędzi marketingowych takich jak blog, instagram, facebook czy mailing. W kursie podstawowym jeden z modułów będzie poświęcony oszczędnościom w początkowej fazie prowadzenie działalności dietetycznej online.

Pakiet PREMIUM jest dedykowany dla osób, które już od dłuższego czasu istnieją w mediach społecznościowych i już posiadają swój biznes, ale chcą wynieść swoją działalność na zupełnie inny poziom. W tym pakiecie znajdziesz wszystkie materiały z poziomu BASIC oraz dodatkowo bardziej zaawansowaną wiedzę na temat mediów społecznościowych, algorytmów, lejków i technik sprzedażowych, tworzenia nowych produktów i usług, negocjacji z firmami, badania rynku i wielu innych zagadnień, o których mówi się zazwyczaj tylko na specjalistycznych szkoleniach dla osób z branży marketingowej.

chevron-down