Układanie jadłospisów i obsługa klienta

Pierwszy tak kompletny kurs projektowania procesu obsługi klienta oraz sprawnego układania jadłospisów, który pozwoli Ci pracować mniej, a jednocześnie mieć więcej zadowolonych klientów.
Stworzony przez praktyków dla dietetyków!
Raty Payu 0%Dowiedz się więcej

Kurs układania jadłospisów i obsługa klienta został stworzony dla dietetyków i przyszłych dietetyków, którzy:

ukończyli studia, ale wciąż nie wiedzą jak przeprowadzić dobry wywiad z pacjentem i uzyskać szczere odpowiedzi,
mają wiedzę teoretyczną, ale nie wiedzą jak sprawnie stworzyć życiowy i praktyczny plan żywieniowy dopasowany do potrzeb pacjenta
chcą stworzyć sprawny proces obsługi klienta dopasowany do ich stylu pracy i możliwości,
chcą wiedzieć jak zbudować i uporządkować bazę sprawdzonych przepisów, która sprawi, że układanie jadłospisów będzie szybkie i przyjemne,
chcą nauczyć się układać indywidualne jadłospisy w 30 minut
chcą lepiej zorganizować pracę przy układaniu diet, aby stała się przyjemnością,
chcą zoptymalizować proces obsługi klienta i zyskać więcej czasu dla siebie,
chcą zadbać o swoich obecnych klientów i uzyskiwać pozytywne opinie
chcą, aby ich pacjenci polecali ich rodzinie i znajomym,
chcą poczuć się pewniej w komunikacji z pacjentami i mniej się stresować,
chcą ułożyć procesy w firmie, które pomogą wdrożyć kolejnych pracowników
W ramach kursu zebrałyśmy wiedzę i doświadczenie, które pomogą Ci spełnić oczekiwania Twoich klientów i sprawić, żeby polecali Cię rodzinie i znajomym.

Nasz kurs online sprawi, że będziesz mieć zadowolonych klientów nawet, jeśli teraz:

Pomimo wielu lat edukacji, czujesz się niepewnie w tym zawodzie
Studia nie nauczyły cię układania życiowych jadłospisów
Nie potrafisz łączyć smaków i dobrze doprawiać dietetyczne potrawy
Nie wiesz jak ułożyć jadłospis bez marnowania produktów
Klienci od ciebie odchodzą, a ty nie wiesz dlaczego
Nieuporządkowany system pracy sprawia, że przyjmujesz mniej pacjentów niż inni dietetycy
Twoja praca jest chaotyczna, a ty żyjesz w ciągłym stresie, że o czymś zapomnisz
Masz tak dużo pracy, że nie wywiązujesz się z terminów i musisz wiecznie przepraszać za opóźnienia
Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! W końcu możesz zbudować uporządkowany proces obsługi klienta, a także nauczyć się układać smaczne, zbilansowane i życiowe jadłospisy, w których nic się nie marnuje. Dzięki temu zbudujesz wizerunek godnego zaufania specjalisty, do którego ustawiają się kolejki.
Chcę zacząć budować wizerunek specjalisty

Jeśli masz już dość...

mozolnego układania jadłospisów od zera, bo nie masz zaprojektowanego systemu pracy
frustracji wynikającej z tego, że starasz się jak możesz, a klienci wciąż są niezadowoleni
ślęczenia nad jadłospisami, które i tak musisz wielokrotnie poprawiać
chaosu, który tworzy się w twoim terminarzu
ciągłego odpowiadania na te same pytania
marnowania czasu na rzeczy, które można zautomatyzować
klientów, którzy nie wracają i zostawiają po sobie negatywne komentarze
wrażenia, że pracujesz od rana do wieczora, a pracy nie ubywa

...to jesteś w odpowiednim miejscu, bo mamy dla Ciebie rozwiązanie w postaci kursu, dzięki któremu:

Zaprojektujesz proces obsługi klienta od momentu jego przyjścia do pozostawienia pozytywnej opinii
Stworzysz system pracy dopasowany do twoich potrzeb, dzięki któremu odzyskasz czas
Zautomatyzujesz czynności, które do tej pory za każdym razem robiłeś ręcznie i marnowałeś na to cenny czas
Raz a dobrze stworzysz szablony maili i materiały dodatkowe, dzięki którym zaoszczędzisz czas i wywołać efekt wow
Nauczysz się przeprowadzać dobry wywiad z klientem, który umożliwi ci ułożenie naprawdę dopasowanego jadłospisu
Dowiesz się jak łączyć smaki, aby twoje diety były tak smaczne, że podopieczni zapomną, że się odchudzają
Nauczysz się jak sprawnie układać jadłospisy i skrócić czas pracy bez uszczerbku na jakości
Poznasz alternatywne sposoby pracy i zrozumiesz jak dobrać odpowiednią strategię dopasowaną do potrzeb klienta
Zdobędziesz rekomendacje i uruchomisz pocztę pantoflową
Dowiesz się jak gasić ewentualne pożary (chociaż po ukończeniu tego kursu się ich nie spodziewamy ;D)
Przekonałyście mnie! Biorę kurs

Być może teraz kwestionujesz swoje możliwości i wciąż Ci się wydaje, że:

Nie jesteś w stanie ułożyć dobrego, smacznego i życiowego jadłospisu w krótkim czasie
Nie masz talentu do gotowania, a twoje jadłospisy nigdy nie będą tak smaczne jak jadłospisy konkurencji
Jesteś niezorganizowany i masz wrażenie, że nie da się tego zmienić
Nie potrafisz skupić się na pracy i ciągle się rozpraszasz
Ilość bieżącej pracy cię przerasta, a w konsekwencji nie masz czasu na budowanie marki osobistej i tworzenie dochodu pasywnego

Właśnie teraz masz okazję, aby poprawić:

Obsługę klienta
Twoją efektywność
Opinie o Twojej pracy

Przedstawiamy Ci rozwiązanie, które uciszy wątpiący głos w Twojej głowie. Nasz Kurs Online Układanie Jadłospisów i Obsługa Klient dla dietetyka gwarantuje Ci, że nauczysz się:

wywoływać efekt WOW na swoich klientach
optymalizować swoją pracę i usprawniać procesy
efektywnie wyciągać rzetelne informacje podczas wywiadu
tworzyć bazę smacznych przepisów, które zawsze wychodzą
tworzyć plany żywieniowe zero waste, z krótką listą zakupową
układać jadłospisy jeszcze szybciej niż do tej pory
opracowywać gotowe jadłospisy do sklepu internetowego
pracować z klientem także w innym systemie niż dieta
radzić sobie z problematycznymi klientami
uzyskiwać opinię od swoich zadowolonych podopiecznych
Przekonałyście mnie! Biorę kurs
Moduł 1 Customer Experience
Moduł I - Magdalena Hajkiewicz
Customer Experience
Część 1: Customer Experience
  • Czym jest customer experience,
  • Przyczyny rezygnacji po pierwszej konsultacji (i jak im zapobiec),
  • Budowanie zaufania i zaangażowania we współpracę,
  • Zasady tworzenia kontraktu współpracy,
Część 1: Tworzenie oferty
  • Jak stworzyć ofertę produktów,
  • Jak wyceniać produkty i usługi,
  • Efekt WOW i poczta pantoflowa,
Dodatek: Checklista i wzory kontraktów współpracy,
Moduł 2 Produktywność i optymalizacja czasu
Moduł II - Justyna świetlicka
Produktywność i optymalizacja czasu
Część 1: Produktywność i efektywna praca
  • Jak pracować mniej mając te same rezultaty,
  • Ustalenie priorytetów i odrzucanie tego, co nie jest ważne
  • Ustalanie celów i planowanie,
  • Rozpisywanie projektów na zadania i osadzenie ich w czasie
  • Radzenie sobie z rozpraszaczami, brakiem energii i marnowaniem czasu
  • Metody i narzędzia, które pomagają w produktywności
Część 2: Odzyskiwanie czasu
  • Przygotowanie materiałów dodatkowych dla klientów
  • Delegowanie zadań
  • Zatrudnienie pracownika
Dodatek: Szablon materiałów dodatkowych dla klienta
Moduł 3 Organizacja pracy i projektowanie procesów
Moduł III - Zofia Gmerek
Organizacja pracy i projektowanie procesów
Część 1: Optymalizacja i organizacja pracy
  • Czym jest optymalizacja pracy?
  • Zestawienie najpopularniejszych programów dietetycznych
  • Porównanie programów do komunikacji z klientami
  • Porównanie programów do komunikacji z zespołem
  • Porównanie narzędzi do planowania i organizacji w pracy dietetyka
Część 2: Projektowanie procesu obsługi
  • Wybór narzędzi dostosowanych do swoich potrzeb
  • Projektowanie procesu, który działa
  • Organizacja poszczególnych etapów obsługi klienta
  • Projektowanie własnej struktury procesu obsługi klienta
  • Praktyczne lifehacki ułatwiające pracę dietetyka
Część 3: Rekrutacja i wdrażanie
  • Projektowanie procesu rekrutacyjnego
  • Wybór idealnego pracownika spośród setek kandydatów
  • Wdrażanie nowego pracownika do zespołu
Dodatek:
checklista pdf z procesem
szablon w asanie - współpraca z klientem (CRM)
Moduł 4 prowadzenie dobrego wywiadu
Moduł IV - Magda Hajkiewicz-Mielniczuk i Viola Urban
Prowadzenie dobrego wywiadu
Część Magdy: Psychologia
  • Różne style pracy z pacjentem (jadłospis vs brak jadłospisu)
  • Prowadzenie wywiadu żywieniowego
  • Prowadzenie pierwszej konsultacji psychodietetycznej
  • Edukacja żywieniowa
  • Zapobieganie pomijaniu informacji w wywiadzie
  • Zatajanie informacji przez klienta
Część Violi: Preferencje kulinarne
  • O co pytać, aby poznać preferencje kulinarne klienta?
  • Uwzględnianie alergii, nietolerancji i awersji pokarmowych
  • Możliwości logistyczne
  • Możliwości ekonomiczne
  • Możliwości czasowe
  • Analiza mojej ankiety
Dodatek:
lista pytań kulinarnych do ankiety
gotowa lista wyboru

Moduł 5 Kulinarna strona jadlospisu
Moduł V - Viola Urban
Kulinarna strona jadłospisu
Część 1: Produkty pod lupą
  • Krótko (i na temat!) o grupach produktów
  • Kreatywne wykorzystanie prostych składników
  • Przyprawy pod lupą
  • Kuchnie świata w pigułce
  • Zdrowa dieta (i jadłospis) zaczynają się od zakupów
Część 2: Budowanie smaku
  • Balansowanie smaku
  • Tekstura, aromat i prezentacja dania a percepcja smaku
  • Grupy produktów, które do siebie pasują
  • Triki kulinarne podbijające smakowitość
  • Smakowitość vs odchudzanie
  • Smakowitość vs diety kliniczne
Część 3: Techniki kulinarne
  • Technologia kulinarna w pigułce
  • Lista naprawdę działających zamienników
  • Wpływ temperatury i czasu na produkt i potrawę
  • Rola soli, cukru, tłuszczu, białka, wody i błonnika
  • Wpływ pH na proces gotowania
  • Metody spulchniania potraw
Dodatek: przykładowe przepisy podstawowe
Moduł VI - Viola Urban
Tworzenie bazy przepisów
Część 1: Research kulinarny i praca własna
  • Jak sprawdzić czy przepis jest dobry
  • Najczęstsze błędy twórców przepisów
  • Samodzielne modyfikacje przepisów
Część 2: Baza przepisów
  • Lista składników i kontrola objętości
  • Kilka przepisów za jednym razem
  • Złote zasady tworzenia opisów przygotowania
  • Jak tworzyć elastyczne przepisy?
  • Nazywanie przepisów
  • Tagowanie przepisów
Dodatek: checklista do sprawdzenia przepisów z bazy
Moduł 7 Szybkie układanie indywidualnego jadłospisu
Moduł VII - Justyna Świetlicka
Szybkie układanie indywidualnego jadłospisu
Część 1: Szybkie tworzenie jadłospisów
  • Tworzenie jadłospisów, którymi klienci są zachwyceni
  • Tworzenie indywidualnego jadłospisu od zera w 30 minut
  • Tworzenie szablonów
  • Dopasowanie szablonu do indywidualnych preferencji klienta
  • Wskazówki do jadłospisu, które ułatwią klientom jego stosowanie
Część 2: Tworzenie jadłospisów, żeby nic się nie marnowało
  • Wykorzystywanie składników na 100%
  • Planowanie tygodniowego jadłospisu, żeby nic się nie zepsuło
  • zasady przechowywania produktów i potraw
  • utrwalanie żywności
  • temperatury, które trzeba znać
Moduł 8 Praca z klientem bez jadłospisu
Moduł VIII - Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk
Praca z klientem bez jadłospisu
  • Praca na schematach żywieniowych
  • Praca na zaleceniach żywieniowych
  • Minusy i plusy pracy bez jadłospisu
  • Przygotowanie schematu żywieniowego
  • Przygotowanie zaleceń żywieniowych
  • Dzienniczki żywieniowe i samoobserwacji
  • Materiały edukacyjne i checklisty
Dodatek:
dzienniczek samoobserwacji,
dzienniczek żywieniowy,
tracker nawyków,
checklista do pracy z pacjentem
Moduł 9 Gotowe jadłospisy do sklepu
Moduł IX - Viola Urban i Justyna Świetlicka
Gotowe jadłospisy do sklepu
  • Czym różni się dieta do sklepu od diety indywidualnej?
  • Jak ułożyć gotową dietę do sklepu?
  • Dodatki do jadłospisu gotowego
  • Jak układa diety do sklepu Viola
  • Jak układa diety do sklepu Justyna
Moduł 10 Blaski i cienie pracy z ludźmi
Moduł X- Magda Hajkiewicz-Mielniczuk
Blaski i cienie pracy z ludźmi
  • Skuteczna komunikacja z pacjentem
  • Asertywność w pracy dietetyka
  • Radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi
  • Czy klient ma zawsze rację?
  • Co jest a co nie jest w zakresie obowiązków dietetyka
  • Podtrzymywanie zaangażowania u pacjenta
  • Radzenie sobie z błędami w pracy
  • Sztuka zbierania opinii