Wynik Quizu

Jesteś na początku drogi

Choć bardzo chcesz zbudować swój biznes, czasem demotywuje Cię to, że na efekty trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. To powoduje, że miewasz momenty, w których wszystko wydaje Ci się bez sensu, bo mimo włożonego wysiłku wciąż nie dostajesz od ludzi takich informacji zwrotnych, na jakie czekasz.

Czasem gubią Cię też złe punkty odniesienia. Bo podglądając działalność innych osób widzisz duże społeczności i bardzo angażujące treści. Myśl o tym, że u Ciebie jeszcze tego nie ma mocno Cię demotywuje. 

Pamiętaj jednak, że takie konta często były budowane kilka lat i na początku też wyglądały podobnie do Twojego 😉 Oczywiście warto inspirować się kimś, kto jest już bardziej doświadczony. Ale niech ta inspiracja nigdy nie kończy się tym, że zamiast działać, zaczynasz wątpić w siebie.

Jesteś na etapie, w którym wiesz już, że budowanie marki osobistej to kwestia umiejętności a nie szczęścia, ale jakoś ciężko Ci jeszcze uwierzyć, że Tobie też może się udać. Czasem łapiesz się na tym, że oglądając inne osoby przypisujesz ich sukces temu, że “mają gadane”, albo mają “medialną osobowość”, których Ty u siebie nie widzisz. I mimo wiedzy o tym, że każdy z nas ma unikalny zestaw mocnych i słabych stron, ciężko Ci wydobyć z siebie te cechy, które mogłyby Ci pomóc w zbudowaniu niepowtarzalnej marki.

Opinia innych ludzi jest dla Ciebie ważna. Czasem zbyt ważna. Czujesz lęk, że jeśli zaczniesz być bardziej aktywna w sieci, znajdą się ludzie, który zaczną wytknąć Twoje błędy palcami. I to Cię stopuje, choć wiesz, że nie powinno.

Nie do końca też ufasz sobie. Masz wrażenie, że niezależnie od tego co byś robiła i tak wszystko się kiedyś popsuje, bo do tej pory często wiele rzeczy nie szło po Twojej myśli. Ale to nieprawda. Bo możesz to zmienić.

Pamiętaj, że ten wynik testu nie jest wyrokiem ani tym bardziej diagnozą. To tylko wskazówka.Wskazówka do tego nad czym musisz jeszcze popracować, aby wznieść swoją działalność na wyższy poziom.

Przed Tobą pracowity okres, w którym musisz zdobyć trochę wiedzy z zakresu marketingu, sprzedaży i budowania marki osobistej, aby Twoje treści zyskiwały na wartości i trafiały do Twojej grupy docelowej, którą wcześniej musisz dobrze zdefiniować. Niestety (podobnie jak my) nie miałaś możliwości nauczyć się tego wszystkiego na studiach, ponieważ uczelnia nie przygotowuje do prowadzenia własnej działalności.

Marketing to nie dziedzina zarezerwowana dla działów marketingu w wielkich korporacjach, ale wiedza, która pozwoli Ci opowiedzieć o sobie i swoich usługach w taki sposób, aby wywołać zainteresowanie odbiorców.

Podobnie jest ze sprzedażą. Ucząc się tej umiejętności dowiesz się w jaki sposób skutecznie zdefiniować cele, pragnienia i potrzeby Twojej grupy docelowej, aby w umiejętny sposób opowiedzieć im o swojej usłudze tak, aby zechcieli z niej skorzystać.

Budowanie marki osobistej również nie jest kwestią przypadku. To szereg zaplanowanych działań, które mają na celu zbudowanie w oczach Twoich odbiorców wizerunku, który jest autentyczny i spójny z Tobą a jednocześnie przyciąga do siebie odpowiednich ludzi.

Jeśli chcesz, możesz tą wiedzę zdobywać samodzielnie metodą prób i błędów, mając świadomość, że ta metoda działa zdecydowanie wolniej. Ale możesz też skrócić sobie tą drogę i dołączyć do kursu “Przedsiębiorczy dietetyk”, aby zdobyć tą wiedzę od osób, które są praktykami i osiągają sukcesy w polskiej branży dietetyczne i które pokażą Ci krok po kroku skuteczne strategie działania.

W ramach kursu zebrałyśmy najskuteczniejsze, przetestowane na sobie techniki budowania marki osobistej, sprzedaży i marketingu. Pozwolą Ci one prowadzić biznes dietetyczny na własnych zasadach, docierać do wymarzonych klientów i zarabiać satysfakcjonujące pieniądze!

chevron-down