Wynik Quizu

Jesteś na bardzo dobrej drodze

Musisz popracować nad tym, abyś nigdy nie zwątpiła, że to co robisz ma sens.

Nie jesteś już na etapie, w którym musisz mieć wszystko na już. Wiesz, że budowanie marki osobistej i zaangażowanej społeczności wymaga czasu i w pełni to zaakceptowałaś. Nie oznacza to jednak, że w Twojej głowie nie pojawiają się wątpliwości ani, że nie miewasz gorszych dni.

Wkurza Cię czasami to, że Ty piszesz post na swoje media społecznościowe przez pół dnia i robisz do niego konkretny research, a potem wchodzisz na Instagrama i widzisz jak pies znanego celebryty w godzinę zbiera więcej lajków niż Ty przez tydzień…

I nie ma w tym nic dziwnego. Takie sytuacje mogą wywoływać negatywne emocje. Jednak musisz pamiętać, że aby osiągnąć sukces w biznesie, warto stawać ponad to i nie dawać się wytrącić z równowagi porównując się do innych.

Jesteś zazwyczaj dobrze zorganizowana, choć czasem nie przewidujesz wszystkich okoliczności, które mogą wpłynąć na realizację Twojego planu. Może to prowadzić do tego, że zanim przyjdzie do Ciebie refleksja, niepotrzebnie zwątpisz w to, co robisz.

Wiesz, że zmierzasz we właściwym kierunku, ale czasami chciałabyś ten proces po prostu przyspieszyć. Chciałabyś, żeby już teraz ludzie tłumnie komentowali Twoje posty i kupowali wszystkie produkty, które wypuścisz. Ta myśl może powodować napięcia, które wytrącają Cię z równowagi, dlatego musisz być uważna, aby się im nie poddawać.

Musisz też uważać, aby nie przegiąć w drugą stronę i nie zapomnieć o innych płaszczyznach swojego życia. Kiedy czujesz dobrą passę w Internecie, chciałabyś poświęcać się pracy jeszcze bardziej, ale zapominasz, że możesz przez to za szybko się wypalić.

Najważniejsze jest jednak to, że ciągle się uczysz i dążysz do tego, aby budować swoją markę i swój biznes. Jesteś już bardzo blisko osiągnięcia swojego celu. Tylko nie przestawaj! 😉

Twoim głównym celem jest to, abyś wykorzystywała i rozwijała zdobyte umiejętności w kolejnych zadaniach, które będą przed Tobą. Musisz zastanowić się jakie są potencjalne słabsze punkty Twoich działań, aby móc je poprawić.

Być może nadal do przepracowania masz asertywność w kontaktach ze swoimi pacjentami, bo zdarza Ci się wciągać w odbieranie telefonów poza godzinami pracy. Może nie do końca umiesz poradzić sobie z tym, że czasem pojawiają się nieprzychylne komentarze. A może masz już całkiem sporą wiedzę na temat marketingu i sprzedaży, ale wciąż nie wiesz jak złożyć ją w całość i zbudować z nich strategię dającą niesamowite rezultaty.

Jeśli dasz sobie czas, przeprowadzisz jeszcze kilka kampanii i będziesz uważna na wyciąganie wniosków, możesz stworzyć świetny biznes niezależnie od tego czy chcesz pracować z pacjentami, zarabiać pasywnie lub łączyć oba te sposoby 😊 Bo jest bardzo duża szansa, że masz już naprawdę duży arsenał wiedzy, ale zabrakło Ci po prostu czasu, aby wykorzystać ją w praktyce.

Jeśli jednak czujesz, że brakuje Ci konkretnych strategii albo chcesz doszlifować umiejętności sprzedażowe i marketingowe pod naszym okiem i wycisnąć ze swoich działań jak najwięcej, dołącz do kursu „Przedsiębiorczy dietetyk”, w którym nauczymy Cię jak to robić krok po kroku. W ramach kursu zebrałyśmy najskuteczniejsze, przetestowane na sobie techniki budowania marki osobistej, sprzedaży i marketingu. Pozwolą Ci one prowadzić biznes dietetyczny na własnych zasadach, docierać do wymarzonych klientów i zarabiać satysfakcjonujące pieniądze!

chevron-down