Promocja do -50% na wszystkie kursy. Do końca promocji pozostało:
>> Sprawdź <<
Przedsiebiorczy dietetyk 2.0. Na zdjęciu: Viola Urban, Magdalena Hajkiewicz, Justyna Świetlicka
Kurs online

Przedsiębiorczy Dietetyk

Pierwszy tak kompletny przewodnik po skutecznych narzędziach sprzedażowych i dobrych praktykach marketingowych dostosowany do realiów polskiej branży dietetycznej!

Kupuję kurs Przedsiębiorczy DietetykRaty Payu 0%

Pokażemy Ci jak zbudować dochodowy biznes w branży dietetycznej:

Kurs online Przedsiębiorczy dietetyk 2.0 został stworzony dla dietetyków i specjalistów z branży promocji zdrowia, którzy:

mają ogromną pasję do swojej pracy, ale nie potrafią się skutecznie promować

chcą pomagać większej ilości osób i zarabiać lepiej, ale jednocześnie mieć czas dla swoich bliskich i energię na realizację swoich zainteresowań

pragną budować silną markę osobistą (nawet, jeśli nie wiedzą jak zacząć)

mają pomysły na swoje produkty i usługi, ale nie wiedzą jak je wycenić i sprzedać

obecnie pracują głównie stacjonarnie, ale chcą komunikować się z podopiecznymi z dowolnego miejsca na Ziemi utrzymując wysoką jakość

chcą w końcu zbudować dochód pasywny

Magdalena Hajkiewicz

W ramach kursu zebrałyśmy najskuteczniejsze, przetestowane na sobie techniki budowania marki osobistej, sprzedaży i marketingu.

Pozwolą Ci one prowadzić biznes dietetyczny na własnych zasadach, docierać do wymarzonych klientów i zarabiać satysfakcjonujące pieniądze!

Nasz kurs online pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji i zarabiać więcej robiąc rzeczy, w których jesteś dobry nawet, jeśli teraz:

  • Poświęcasz mnóstwo czasu na pisanie postów i artykułów, ale docierają one do bardzo małej grupy i nie przynoszą Ci nowych klientów,
  • Czujesz, że nie masz charyzmy ani siły przebicia i wydaje Ci się, że nie ma już dla Ciebie miejsca na rynku dietetycznym,
  • Twoi pacjenci notorycznie odwołują umówione wizyty, a Ty tracisz czas oraz pieniądze oraz pewność siebie,
  • Masz wrażenie, że pracujesz 7 dni w tygodniu bez prawdziwego urlopu i nie wyobrażasz sobie jak można pracować mniej nie tracąc tym samym dotychczasowego poziomu zarobków,
  • Co miesiąc martwisz się czy trafi do Ciebie odpowiednia liczba pacjentów i czy wystarczy Ci na opłacenie wszystkich rachunków.
Na obrazku: osoba zastanawiająca się
Magdalena Hajkiewicz

Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość!

W końcu możesz zmienić sposób pracy, który Cię wypala i ogranicza na taki, który przynosi prawdziwą satysfakcję i godne pieniądze.

Kupuję kurs "Przedsiębiorczy Dietetyk 2.0"

Jeśli masz gotowość, aby coś zmienić, bo masz już dość:

  • pracy po godzinach, bolących pleców i zmęczonych od komputera oczu,
  • klientów, którzy Cię nie szanują i narzekają na wysokie ceny usług,
  • braku stabilności finansowej i świadomości, że jeśli Ty nie pracujesz, to Twój biznes nie zarabia, a wręcz przynosi straty,
  • monotonii pracy indywidualnej i uwiązania w jednym miejscu pracy,
  • zaniżania cen swoich usług w obawie przed utratą klientów...
Przedsiębiorczy dietetyk

...to jesteś w odpowiednim miejscu, bo mamy dla Ciebie rozwiązanie, dzięki któremu:

Przedsiębiorczy dietetyk
  • dowiesz się jak budować silną markę osobistą, która sama sprzedaje,
  • nauczysz się wyceniać swoje produkty i usługi oraz komunikować ich wartość,
  • poznasz skuteczne narzędzia i strategie sprzedażowe,
  • dowiesz się jak zbudować zaangażowaną społeczność,
  • nauczysz się docierać do wymarzonych klientów,
  • poznasz techniki oraz narzędzia, dzięki którym zbudujesz wizerunek eksperta,

Być może teraz kwestionujesz swoje możliwości i wciąż Ci się wydaje, że:

  • w Internecie wszystko już zostało powiedziane i nie przekażesz czytelnikom niczego nowego...
  • rynek jest zbyt mocno wysycony, aby się przebić ze swoimi produktami...
  • to nie jest dobry czas na rozwój osobisty i inwestycję, bo czeka nas kryzys...
  • korzystanie z narzędzi marketingowych jest dla Ciebie zbyt skomplikowane i nie masz na to teraz pieniędzy…
  • takie działania wymagają skomplikowanej wiedzy technicznej i nigdy nie poradzisz sobie z działalnością w Internecie...
  • nie masz charyzmy i siły przebicia do działania w mediach społecznościowych
  • wydawanie książek, ebooków lub tworzenie kursów jest zarezerwowane tylko dla wybranych specjalistów…

Pomimo wszystkich tych wątpliwościi frustracji,
zatrzymaj się na chwilę!

Przecież istnieją rozwiązania, które pozwolą Ci:

  • pracować mniej, a zarabiać więcej,
  • efektywnie komunikować się z szerszym gronem odbiorców,
  • dywersyfikować źródło dochodów i stworzyć poduszkę finansową,
  • część, a może nawet całość Twojej pracy wykonywać zdalnie,
  • ...a nawet wydać swój pierwszy ebook, kurs lub własną książkę i spełnić marzenia, które do tej pory wydawały Ci się mało realne!

Każda z nas na początku nie wierzyła, że to możliwe, a jednak to wszystko zrobiłyśmy.

Teraz tą wiedzą chcemy podzielić się z Tobą, bo wiemy, że prowadzenie dochodowego biznesu to umiejętność, której możesz się nauczyć.

Kupuję kurs "Przedsiębiorczy Dietetyk 2.0"

Właśnie teraz masz okazję, żeby odzyskać kontrolę nad swoim:

Czas

Czasem

Budżet

Budżetem

Wizerunek

Wizerunkiem

Sprawdź, co mówili poprzedni uczestnicy naszego kursu:

Justyna Świetlicka

Nasz kurs gwarantuje Ci, że:

  • zdobędziesz praktyczną wiedzę marketingową i sprzedażową dostosowaną do warunków polskiej branży dietetycznej
  • unikniesz błędów, które my same popełniłyśmy na swojej drodze
  • poznasz wyselekcjonowane techniki, które pozwalają na efektywną sprzedaż
  • uzyskasz skoncentrowaną dawkę wiedzy, którą zbierałyśmy czytając niezliczoną ilość książek, uczestnicząc w wielu płatnych szkoleniach i kursach oraz przez ostatnie 8 lat praktycznego działania w polskiej dietetyce online

Ten kurs to kompletne narzędzie, które z fazy chaotycznych działań marketingowych umożliwi Ci przejście do etapu przemyślanej strategii, która pozwala na realizację celów.

Sprawdź co znajduje się w poszczególnych wersjach kursu:

Wersja Basic

  • Jak zbudować markę osobistą, która przyciąga idealnych klientów,
  • Jak dotrzeć do odbiorców
  • Jak budować pozycję eksperta
  • Analiza silnych marek osobistych z branży dietetycznej
  • Krótki warsztat pisania BIO i opisu Twojej marki
  • Jak nauczyć się wyznaczać cele oraz priorytety,
  • Jak dopasować model biznesowy do siebie,
  • Jak znaleźć pomysł na produkt / ofertę dopasowaną do ciebie
  • Jak osiągnąć równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
  • Co tracisz, jeśli nie znasz swojego idealnego klienta
  • Co Cię powstrzymuje przed przyciąganiem idealnych klientów
  • Jak zdefiniować idealnego klienta
  • Kim jest Twój klient, jakie ma cele i problemy
  • Jak możesz rozwiązać problemy swoich klientów

Blog / strona wizytówka

  • Od czego zacząć pracę ze stroną internetową i blogiem: określenie celu, wizji i strategii
  • Elementy, które warto mieć na stronie internetowej
    Wybór domeny
  • Hosting i certyfikat SSL
  • O czym pisać, aby przyciągać swoich potencjalnych klientów
  • Jak napisać przyjazny dla czytelnika tekst w kilku krokach
  • Zarządzanie biblioteką treści na wordpress.

Instagram

  • Jak zdobywać pierwszych odbiorców i jak sprawić, żeby u nas zostali na dłużej
  • Stwórz BIO, które zwiększy szansę na zdobywanie obserwatorów
  • Pierwsze posty – co wrzucać na Instagram
  • Poznaj algorytm i uniknij “obcinania” zasięgów
  • Jak pisać posty, które wzbudzają zaangażowanie
  • Ogarnij statystyki i dowiedz się, co warto analizować
  • Największe błędy na Instastories
  • Podstawy tworzenia rolek

Facebook

  • Do kogo można trafić przez stronę na Facebooku i czy warto na nim być?
  • Co można zyskać poprzez obecność na Facebooku?
  • Jak tworzyć zaangażowaną społeczność w grupach Facebookowych
  • Co publikować na Facebooku
  • Jak wykorzystać Facebooka jako źródło niekończących się pomysłów na treści,

Mailing

  • Jak zbierać adresy email i po co to robić
  • Jaki system do wysyłania newslettera wybrać i jak go skonfigurować
  • Jak stworzyć formularz zapisu
  • Jak stworzyć automatyzację
  • Wysyłka pierwszego maila krok po kroku
  • Od czego zacząć, prowadzenie własnego biznesu
  • Jak odróżnić inwestycję od przepalania budżetu
  • Koszty prowadzenia działalności dietetycznej (offline vs online)
  • Co warto robić samodzielnie, a co lepiej oddelegować (i kiedy)
  • Zasięg organiczny vs. reklama płatna – co się bardziej opłaca
  • Jak zbudować darmowy dział marketingu dla Twojej marki
  • Na czym nie warto oszczędzać (nigdy!)
  • Webinar: Co składa się na kampanię sprzedażową?
  • Webinar: Najczęstsze błędy kampanii sprzedażowej
  • Webinar: Etapy skutecznej kampanii sprzedażowej
  • Webinar: Jak przestać bać się sprzedaży?

Wersja Premium

  • Jak robić poprawne zdjęcia kulinarne – złote zasady
  • Wybór kadru
  • Kompozycja zdjęcia
  • Światło
  • Podstawy stylizacji talerza
  • Podstawy stylizacji kadru

Blog (wersja zaawansowana)

  • Co lubi algorytm Google i użytkownicy blogów?
  • Jak pisać i formatować teksty, aby miały szansę na dobre wypozycjonowanie
  • Google Analytics i inne narzędzia do testowania stron
  • Przydatne pluginy i wigdety na Wordpressa
  • Jak skutecznie zbierać followersów i subskrybentów newslettera na stronie internetowej i blogu
  • Przepływ ruchu między stroną internetową a Social Media
  • Prawny aspekt prowadzenia bloga (cookies, polityka prywatności, prawa autorskie i wpisy sponsorowane)

Instagram

  • Planowanie treści na Instagram
  • Sposoby na aktywowanie naszych odbiorców
  • Jak tworzyć Instastory, które ludzie będą chcieli oglądać
  • Jak zachęcać innych do udostępniania naszego profilu
  • Monetyzowanie Instagrama – współprace z markami i sprzedaż własnych produktów

Facebook

  • Wykorzystanie Facebooka do sprzedaży
  • Podstawy reklam na Facebooku,
  • Jak ustawić pierwszą kampanię reklamową,
  • Jak analizować przebieg kampanii i dostosowywać budżet
  • Pixel Facebooka
  • Kampanie remarketingowe

Mailing

  • Jak powiększać listę mailingową
  • Jak sprawić, żeby czytelnicy otwierali nasze maile i klikali w linki
  • Jak przeprowadzić kampanię sprzedażową wykorzystując mailing
  • Monetyzowanie listy mailingowej – współprace z markami i sprzedaż własnych produktów

Podcast

  • Jak stworzyć własny podcast bez wydawania pieniędzy
  • Jak wybrać sprzęt do nagrywania podcastu
  • Nagrywanie i montaż podcastu krok po kroku
  • Jak nagrywać podcast zdalnie
  • Gdzie wrzucić podcast, żeby znalazł się na spotify i w aplikacjach do słuchania podcastów?
  • Monetyzowanie podcastu – współprace z markami i sprzedaż własnych produktów
  • Jak tworzyć teksty na strony internetowe oraz sprzedażowe
  • Jak pisać posty sprzedażowe na social media oraz do reklam
  • Jak pisać wartościowe teksty na bloga, które mają szansę się wypozycjonować
  • Jak pisać teksty dla klientów zewnętrznych
  • Jak tworzyć maile ofertowe dla firmy, aby traktowały Cię partnersko
  • Jak pisać skuteczne maile w kampaniach sprzedażowych

Badanie rynku i analiza potrzeb klientów

  • Cele badania rynku i analizy konkurencji
  • Jak stworzyć dobrą ankietę i komu dać ją do wypełnienia
  • Indywidualna rozmowa z idealnym klientem (reprezentant)
  • Łącznie swoich mocnych stron z wynikami badania
  • Przedsprzedaż w modelu MVP i inne metody testowania pomysłów

Produkty i usługi dla firm

  • Różne sposoby zarabiania jako dietetyk w systemie B2B
  • Jak rozmawiać z firmami na partnerskiej stopie?
  • Tworzenie zakładki współpraca na stronie internetowej
  • Jak stworzyć biznesową wizytówkę na Linkedin
  • Jak przeprowadzić skuteczne negocjacje
  • Wycenianie produktów i usług dla firm
  • Jak stworzyć skuteczną ofertę dla biznesu
  • BONUS – przykładowa oferta dla firm w PDF

Skalowanie biznesu i dochód pasywny – ebooki i jadłospisy

  • Jak wydać swój pierwszy ebook
  • Gdzie sprzedawać swoje produkty elektroniczne
  • Ile kosztuje wydanie ebooka i książki papierowej
  • Tworzenie i sprzedaż jadłospisów do sklepu
  • Wycena własnych produktów
  •  
  • Psychologia sprzedaży i marketingu
  • Od obserwatora do klienta
  • Jak odstraszyć klientów, których nie chcemy?
  • Jak przyciągnąć klientów, których chcemy?
  • Reguły wpływu społecznego
  • Budowanie sieci kontaktów i lojalności
  • Ile wiedzy dawać za darmo?
  • Lead magnet
  • Listy zainteresowanych
  • Jak wyceniać produkty?
  • Kampania sprzedażowa w pigułce
  • Tricki na to jak zarabiać więcej (upsell&downsell)
  • Harmonogram kampanii sprzedażowej krok po kroku
  • Planowanie spójnej komunikacji wizualnej
  • Podstawy tworzenia grafik i materiałów reklamowych
  • Podstawy psychologii kolorów
  • Jak wyróżnić się na tle innych dietetyków za pomocą brandingu
  • Jak pobrać Elementor Builder
  • Wprowadzenie do Elementora
  • Tworzenie landing page z szablonu
  • Tworzenie landing page bez szablonu
  • Co składa się na skuteczną kampanię sprzedażową
  • Najczęstsze błędy kampanii sprzedażowej
  • Etapy skutecznej kampanii sprzedażowej
  • Zbieranie leadów i budowanie zainteresowania
  • Budowanie zaangażowania i automatyzacja
  • Finalizacja sprzedaży
  • Co sprawia, że ludzie wyciągają portfele
  • Jak się wyróżnić wśród dużej konkurencji
  • Dlaczego wyższa cena nie zawsze odstrasza klienta
  • 27 września (środa) – 19:00
  • 19 października (czwartek) – 10:00
  • 16 listopada (czwartek) – 19:00
  • 15 grudnia (piątek) – 12:00

Ten kurs JEST dla Ciebie, jeśli:

  • czujesz, że to dobry moment na wypracowanie marki osobistej
  • chcesz zbudować stabilny biznes oparty na wartościach
  • chcesz zmienić system swojej pracy na bardziej efektywny
  • potrzebujesz poznać i zrozumieć narzędzia marketingowe
  • chcesz się nauczyć efektywnie sprzedawać swoje produkty i usługi
  • potrzebujesz większej różnorodności pracy i swobody działania

Ten kurs NIE JEST dla Ciebie, jeśli:

  • uważasz, że jest dobrze tak jak jest i nie chcesz niczego zmieniać
  • nie masz zamiaru wykorzystać w praktyce wiedzy z kursu
  • masz zamiar pracować i promować się wyłącznie poza Internetem
  • skupiasz się na problemach i przeszkodach zamiast na szukaniu rozwiązań
  • wolisz uczyć się wszystkiego samodzielnie

Basic 2.0

890,00 

  • 5 MODUŁÓW KURSU dla bardzo początkujących
  • Wybierając tą opcję otrzymujesz kurs BASIC 2.0 od razu po zakupie
  • Roczny dostęp do materiałów
  • Pliki PDF z prezentacjami do pobrania oraz arkusze z ćwiczeniami do druku
  • BONUS: Wyzwanie - Twoja pierwsza kampania sprzedażowa (3 godziny)
Dołączam za jednorazową opłatą
Kupisz wygodnie z PayU Raty 0%

Premium 2.0

1350,00 

  • Kurs BASIC wchodzi w skład kursu PREMIUM
  • 11 MODUŁÓW KURSU dla tych, którzy chcą rozwinąć swój biznes
  • Wybierając tą opcję otrzymujesz kurs BASIC oraz PREMIUM 2.0
  • Dożywotni dostęp do materiałów
  • Dostęp do zamkniętej grupy mentoringowej na Facebooku (działa nieprzerwanie od 2020 r.)
  • Udział w audytach na żywo, które odbywają się 8-10 razy w roku (nieprzerwanie od 2020 r.)
  • Pliki PDF z prezentacjami do pobrania oraz arkusze z ćwiczeniami do druku
  • BONUS: Wyzwanie - Twoja pierwsza kampania sprzedażowa (3 godziny)
Dołączam za jednorazową opłatą
Kupisz wygodnie z PayU Raty 0%

VIP

6997 zł

  • Dożywotni dostep do materiałów
  • Mentoring biznesowy Magdy, Justyny i Violi do stworzenia pierwszego produktu cyfrowego
  • Pliki PDF z prezentacjami do pobrania oraz arkusze z ćwiczeniami do druku
  • Tylko 3 miejsca!

Więcej opinii:

"Kurs Przedsiębiorczy dietetyk jest dla Ciebie, jeśli boisz się ruszyć z miejsca, ciągle wydaje Ci się, że nie jesteś gotowa i czekasz na TEN moment. Też tak miałam! Wzięłam jednak sprawy w swoje ręce i dzięki kursowi otwieram swój biznes.  Dziewczyny włożyły w kurs serce i to widać od pierwszego wideo! Masa praktycznej wiedzy, ale też zrozumienia. Dzięki kursowi uwierzyłam w siebie."

Aleksandra Grelus

"Kurs Przedsiębiorczy Dietetyk pomógł mi zrozumieć, że biznes on-line jest dla mnie. Nauczył mnie jak działać, czym się kierować, na co zwrócić uwagę, aby zbudować markę osobistą. Dzięki niemu, postawiłam drugą nogę mojego biznesu, czyli Marketing Fizjoterapeutów. Do kursu często wracam w zależności od potrzeb. To niesamowite, że dostęp do kursu jest dożywotni i to jeszcze z aktualizacjami. Kurs daje kopa do działania, pokazuje, że można zacząć działać od zaraz i zdobywać pierwszych pacjentów/klientów. Nie wahajcie się kupić kurs, bo bardzo dużo na nim skorzystacie!"

Katarzyna Waldera

"Przedsiębiorczy Dietetyk to jedna z najlepszych decyzji jakie podjęłam w kwestii moich działań dietetycznych i kariery. W momencie życia, w którym nie wiedziałam jak odnaleźć się w świecie biznesu, marketingu, czy mailingu i jak zdobywać nowych obserwujących i budować silną społeczność, pojawiła się pierwsza edycja Kursu. Nie wahałam się bo wiedziałam ze to będzie inwestycja na lata. Dzisiaj, dużo później, nadal korzystam z tych treści i nieustannie się rozwijam i dzięki temu mogłam wypuścić swój pierwszy Kurs z dużym sukcesem!"

Magda Ziółek

"Zakup kursu to była najlepsza decyzja jaką mogłam podjąć. Gdyby nie to, myśle ze byłabym mocno w tyle, nie nadążałabym za możliwościami jakie daje działanie w biznesie online, a przede wszystkim nie wiedziałabym jak wykorzystać narzędzia typu newsletter, Instagram, blog do budowania dietetycznej marki osobistej. Mam porównanie bo testowałam tez kursy od innych twórców, dziewczyny powalają wszystkich na łopatki. Przejrzyste lekcje, cały know how, do każdej lekcji prezentacja i nagranie oraz dzielenie się swoim doświadczeniem. To nie tylko sucha teoria. Gdyby nie dziewczyny nie miałabym pojęcia co robić."

Natalia Farian

"Kurs przedsiębiorczy dietetyk za rękę prowadzi przez wszystkie tajniki biznesu, przede wszystkim dietetycznego, ale też biznesu ogólnie. Mamy tam ogrom nie tylko teoretycznej, ale też praktycznej wiedzy i daje on kopa do działania. Ten cały biznes wydaje się nawet mniej straszny.  Ciężko by było znaleźć samodzielnie te wszystkie informacje, a część z nich prawdopodobnie jest nawet niedostępna gdzieś indziej i już tylko od nas zależy, jak je wykorzystamy."

Agnieszka Janiak

"Dzięki temu kursowi zyskałam nowe światło w tunelu i otrzymałam niezbędne informacje, wiedzę i techniki, które teraz przynoszą mi korzyści. Ponadto, kurs ten nauczył mnie, jak egzekwować i weryfikować działania firm zajmujących się tworzeniem stron internetowych i marketingiem. Jestem bardzo zadowolona z tego kursu i polecam go innym dietetykom, którzy chcą rozwijać swoje firmy."

Marta Urbańska

"Największą zaletą Przedsiębiorczego Dietetyka jest doświadczenie dziewczyn, którym się dzielą! Przez cały kurs czujesz, że One serio to zrobiły i wierzą w to co robią. Kupiłam wszystkie kursy i mimo, że nadal nie wszystko przerobiłam to wiem, że te treści cały czas na mnie czekają. Warto dodać, że ten kurs jest turbo obszerny. Polecam każdemu, tym co zaczynają tym co już coś działają, i tym którzy potrzebują inspiracji do nowych działań"

Małgorzata Polowczyk

"Kurs Przedsiębiorczy Dietetyk w doskonały sposób pokazuje jak przedstawiać korzyści dla pacjentów, jak zbudować krok po kroku swoje miejsce w sieci bez konieczności wydawania dużych pieniędzy na swoją pierwszą stronę internetową. Jestem doskonałym przykładem na to, że dzięki kursowi Przedsiębiorczy Dietetyk można zdobywać pierwsze pacjentki."

Milena Frątczak

"Zakup kursu to była jedna z lepszych decyzji na początku mojej kariery – zarówno w dietetycznej jak i przede wszystkim w social media Kurs usystematyzował mi wiedzę i upewnił mnie, że jestem w stanie zacząć prężnie się rozwijać w Internecie. Jeśli ktoś się zastanawia czy warto to myślę, że nie ma innej odpowiedzi niż tak."

Bartłomiej Włodarczyk

Kurs poprowadzą dla Ciebie:

Viola Urban - Właścicielka bloga OkiemDietetyka, który od początku istnienia odwiedziło ponad 2 miliony użytkowników, autorka 4 książek kulinarnych, które ukazały się na rynku w ilości ponad 40 000 egzemplarzy. Absolwentka kierunku "Brand managmenet" w Wyższej Szkole Bankowej. Koordynatorka pierwszych edycji konferencji See Bloggers i Marketing Day z bogatym doświadczeniem w branży marketingowej.

Viola Urban

Justyna Świetlicka - od 7 lat tworzy w sieci jako Owsiana. Nagrywa jeden z najpopularniejszych podcastów o zdrowym stylu życia. Napisała książkę “Dieta to nie wszystko”. Twórzy e-booki z przepisami oraz kurs odchudzania. Justyna w pierwszym miesiącu działalności swojej firmy wygenerowała 24 000 zł zysku. Dzięki tworzeniu pasywnego dochodu może pracować 4 godziny dziennie. Jej przychody przekraczają 500 000 zł rocznie.

Magdalena Hajkiewicz - psychodietetyczka, dietetyczka, przyszła psycholożka i wykładowczyni akademicka. Twórczyni platformy kursowej Akademia Wiem Co Jem i współtwórczyni projektu Przedsiębiorczy Dietetyk. Ukończyła liczne kursu z zakresu sprzedaży i marketingu. Dzięki połączeniu wiedzy psychologicznej i biznesowej tworzy skuteczne kampanie sprzedażowe dla swoich marek, które przynoszą setki tysięcy przychodu rocznie.

FAQ

Jeśli masz do nas jakiekolwiek pytania, śmiało napisz do nas na kontakt@przedsiebiorczy-dietetyk.pl

Dajemy Ci gwarancję tego, że po przerobieniu całego kursu będziesz mieć wiedzę do tego, aby wynieść swój biznes na wyższy poziom. Jeśli wdrożysz tę wiedzę w życie, z pewnością pomoże Ci ona pozyskać nowych klientów i poprawić swój wizerunek w sieci. Nie dajemy gwarancji sukcesu, bo sukces zależy od tego jak wiele z tych informacji wcielisz w życieGwarantujemy praktyczną wiedzę i wsparcie merytoryczne na zamkniętej grupie. Reszta zależy od Ciebie. Działaj 🙂

Jeśli jednak przerobisz wszystkie materiały kursowe, wykonasz ćwiczenia i obejrzysz wszystkie nagrania, a mimo tego nie zauważysz zmiany – prześlij do nas wypełnione ćwiczenia, a my zwrócimy Ci pieniądze.

Kurs Online Przedsiębiorczy Dietetyk to całe nasze biznesowe know how zebrane w przyjaznej dla użytkownika formie lekcji z prezentacją multimedialną. Zebranie tej wiedzy zajęło nam mnóstwo czasu. Jesteśmy przekonane, że ten kurs to narzędzie, które pozwoli Wam zarabiać więcej pracując mniej i przyjemniej. To inwestycja, która szybko się zwróci i to z dużą nawiązką. Jak tylko zaczniesz działać przekonasz się jak szybko wydane na ten kurs pieniądze wrócą do Ciebie z nawiązką. Nie popełniaj błędów, które my już przerobiłyśmy.

Aby otrzymać fakturę należy przy zamówieniu zaznaczyć opcję “chcę otrzymać fakturę” i wypełnić pola, które się pojawią. Po opłaceniu zamówienia faktura zostanie wysłana na maila, którego podano w zamówieniu.

Promocja

Do -50% na wszystkie kursy biznesowe

tylko do 30 kwiernia

Sprawdź teraz!
Zamknij